O autorze
Związany z branżą marketingu i nowymi mediami. Doradza w zakresie strategii marketingowej oraz wykorzystania mediów społecznościowych w działaniach promocyjnych. Bloger (mediafeed.pl) piszący o niestandardowych formach reklamy, marketingu i nowych technologiach. Trenuje biegi długodystansowe, celuję w udział w Ironman Triathlon.

Życzliwość ver. 2.0

Czym jest postawa, nazywana za granicą "Random Act of Kindness" i dlaczego warto być jego częścią. Oto odpowiedź na pytanie, czy stwierdzenie z reklam czekolady Milka, które brzmi "Śmiało, bądźmy życzliwi!", naprawdę ma sens.

Od dłuższego czasu śledzę ciekawe przypadki zachowań, nazywanych za granicą "Random Act of Kindness". Przez wielu mogą być one postrzegane po prostu... jako życzliwość. Dla mnie to jednak coś więcej. Wzmacniając wiarygodność mojej własnej tezy dodam, że ceniony serwis Trendwatching.com rozpatruje nawet to zachowanie w charakterze trendu.

Postanowiłem odrobinę rozszerzyć swoją myśl i przybliżyć postawy RAoK. Wykorzystałem do tego formę prostej prezentacji, dzięki której, zamiast szerokich, kwiecistych opisów, przedstawiam moje osobiste TOP10 w przystępnej i "zjadliwej" formie: Random Act of Kindness - trend, znaczenie, przykłady.



Więcej na temat trendu i mojego punktu widzenia na postawę RAoK, można znaleźć, przechodząc do strony mojego bloga, na którym również o nim napisałem.
Trwa ładowanie komentarzy...